lauantai 26. toukokuuta 2012

Kirppislöydöt tänään lakkoja ym

Kävin tuhlaan loputki rahat lompakosta kirpparille mut kyllä sanon jälleen että kannatti mennä ,aika mahtava saalis lakkoja ainaki =)

Mitäs muut ootte mieltä ostoistani ?
Lisäsin myös hinnat ,kun ne unohtui



riipuksia korujen tekoon trollit yht 0,10e ja muut yht 1,10e
kynsitippejä 0,50e  ja kynsitarroja 0,20e
kynsilakkoja monta merkkiä kaikki lakat + alakuvan depend lakka yht 2e
kynsilakkoja monta merkkiä ld&opi yht 1e ja wet n wild 0,20 e
orlyn kynsilakkoja  1 normaali 2e  ja 2 minilakkaa  yht 1e
kaikenlaista sälää katon jos jostain sais koruja ym 0,50e
ed hardy tyylinen  t -paita 2e
niskalenkki paita 0,10e
zara basicin capri housut 0,10e
talvitakki ehkä pidän itellä tai annan veljen tytölle ens talvea varten  0,10e

14 kommenttia:

  1. sori mut ihmetyttää et jos oot 31-v. niin miks sun kirjotuksessas on näin paljon kielioppivirheitä? 7-vuotiaatkin osaa kirjottaa oikeammin.

    VastaaPoista
  2. Oliko kalliita lakkoja? (: Ihania nuo kelta- ja pinkkihiuksiset peikot :3 Anonyymi; Mua ei ainakaan haittaa kirjotusvirheet.. Jokaisellehan niitä sattuu :D (minulle myös!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ollut kalliita lakkoja kallein oli toi normaali orly lakka =) ,juu peikot on kivoja aattelin tehä koruix mulla on muutama jo ennestään
      kiitos ku ymmärrät mun jkirjoitusvirheet

      Poista
  3. Tosi ihania löytöjä!!! Varsinkin ni trollit... miks mä en löydä ikinä noita?? Ja Wow mikä lakka saalis! Onks noi Orlyt kuin hyviä? Mulla kun ei oo vielä kertaakaan sellaista ollu.
    Ja voi BLÄÄHHH! Noita anonyymejä (yleistämättä siis, saan ainakin myös kivoja viestejä heiltä)... Onkohan toi sama joka mullekki tosta samaisesta asiasta sanoi? Tai oikeemminkin haukkui :/ tai tuskin on sama... täähän oli vielä ihan asiallinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos minusta oli kans tosi mahtavat löydöt ,trolleja ois ollu enempiki otin vaan noi pikkuset tarkotus tehdä koruix muutama jo ennestään löytyny kirpparilta niissä on valmis rinkkaki =)orly lakathan on tosi laadukkaita ja aika arvokkaita mul ei viel kauheesti kokemusta kun ennestään se 1 orly lakka jonka vähän aikaa sit bongasin myös kirpparilta ,mut vaikuttaa hyville ,olen näistä iki onnellinen & nyt mul myös 1 opin lakka jes =)
      ja nii kaikki en voi miellyttää kirjoituksillani mut tosiaan oon yli 30v =)ja virheitä voi tulla sekä kirjotan osittain murteella ku oon lapista kotosin =)

      kiitos että ymmärrät ja seuraat mun blogia ,tulipas pitkä viesti =)

      Poista
    2. Tässä sama anonyymi, joka kirjoitti ylimmän viestin. Mä en siis oikeasti todellakaan tarkoittanut tuota pahalla! :) Ja en ole kirjoittanut Mirjan blogiin kommentteja, en ole siellä koskaan käynytkään.
      Ja laitoin viestin anonyyminä, vaikka olen lukijasi. Tämä ylempi Eekun kommentti vaikuttaa ainakin sellaiselta, että on kielioppiin kiinnitetty enemmän huomiota, paljon mukavempi lukea! :)

      Poista
  4. Ihania löytöjä oot tehnyt! :-)

    VastaaPoista
  5. Kivoja löytöjä, varsinkin noi lakat!:)

    VastaaPoista