tiistai 12. kesäkuuta 2012

Postissa tulleet & koruja

Tänään tuliki postissa ihan kivasti kaikkee .Puolison kaveri tilas mulle noppia & pimeässä hohtavan kynsilakan ulkomailta ,näistä en maksanu mitään kun ei huolinut maksua , mut aion antaa hänelle leffaliput ku on  ylimääräset

Sitten tuli katilta tän kk paketti jossa kaikkee kivaa kynsiin ja muutakin ,laitetaan siis joka kk toisille yläripaketti =) kiitos kati

Petsien kautta ostin kynsikoristeita ja  sain kaupan päälle 2 koristelulakkaa ,suuri kiitos näistä linda laitoin sullekki ylimääräistä =)

Yhteistyökumppanini inkkipinkki laittoi minulle testiin kangaskukkakoristeita ja kynsitarroja ,näitä testaan mahdollisimman pian  ,näyttivät ihanille =) kiitos näistä inkkipinkin  tuire-sini

Sitten pakkohan mun oli väsätä heti muutamat korvikset ,noista tarvikkeista sekä tein muutamat sydänkorvikset lisää ja karkkirintakorun ,jos joku kiinnostunu laita kommenttiin viestii ja sähköposti ,nää löytyy myös mun kuvat myyntisivuilta kunhan saan lisättyä sinne

 ulkomailta tulleet lakka ja nopat
 inkkipinkiltä saadut kynsitarrat ja koristeet
 petsien kautta tilatut kynsikoristeet ja sain lakat kaupan päälle
 katilta tullu  kk ylläripaketti
 itse tekemät noppakorvikset (2e /pari +post useammat samoil posteilla)
 itse tekemät noppakorvikset (1,50e /pari +post  useammat samoil posteilla)

itse tehdyt korvikset (2e /pari +post )
 itse tehty karkkirintakoru  (2e +post )

Mitäs piditte koruista ??



7 kommenttia:

  1. Kivat lakat sait kaupan päälle! :-)

    VastaaPoista
  2. en ny tiiä kuinka itsetehtykä nuo korvikset on kun valmiit osat vaan liimataan yhteen. mutta kivan näköseiä ne on

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mutta noi ei ole ollut valmiina korvakoruina vaan olen itse kehitelly ne tarvikkeista ,meinaatko että kaikki jotka tekee koruja tekee joka ikisen materiaalin/tarvikkeen itse jostain enpä usko

      Poista
  3. Ihania koruja! Nyt taas muistan kuinka vähän mulla oikeesti on korviksia ja kuinka paljon mä haluan niitä lisää! :D
    Mulle muuten merkkais paljon, jos viitsisit käydä kurkkaamassa mun kynsiblogiani. Lukijaksikin saa liittyä, joten... :)
    aadankynnet.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no nii nyt vaan katsoon mun kuvat sivuilta korviksia siellä on kaikenlaisia =)
      joo totta kai käyn katsoon ja ehkäpä liitynki lukemaan

      Poista