keskiviikko 7. elokuuta 2013

Elokuun Livbox

Tänään saapui elokuun livbox hieman sitä jo odottelinki.Se iso kirje mistä mainitsen aiemmassa postauksessa tänään oli tämä paketti.Älkää lukeko pitemmälle jos oma paketti saamatta ja ette halua paljastuksia.Jälleen oli paketti saanut hieman iskua matkalla muttei onneksi pahasti tällä kertaa.




 Greenland:apple body&massage oil 100ml(täysikokoinen)ovh 5,90e/100ml
 Burt`s Bees:huulikiilto (täysikokoinen)ovh 9,90e
 Ahava:Kosteusvoide (näytekoko 15ml) ovh 44,90e/150ml
 Clarins:vaahtoava puhdistaja (näytekoko 20ml) ovh 26,50e/125ml
Bernard Cassiere:anti-stress suklaakuorinta (näytekoko 15ml)Ovh 42e/50ml

Mitä piditte tämän kuukauden boxista?
Oliko teillä samat tuotteet?

Lisätietoa livboxista ja tuotteista löytyy heidän nettisivuilta https://www.livbox.fi/

(Huomatkaa myös aiempi postaus tältä päivältä!)




17 kommenttia:

  1. Oih, näyttää kivalta :3 Miun Boxi tulee varmaan huomenna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei toivotaan että saat omasi pian =)

      Poista
    2. Eiiii, Mimosa! Ei saa katsoa etukäteen mitä toi sisältää! :D

      Poista
  2. Tuntuu että eihän siitä kauan ole, kun edellinen boksi tuli. Toi kesä vaan varmaan menee niin älyttömän nopeasti.

    VastaaPoista
  3. Vitsi mua harmittaa kun oon niin köyhä ja nuuka ja pihi etten saa aikaseks tilata livboxia :D Olis kiva saada aina tollasia ylläreitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen itekki köyhä mut aattelin et toi summa menee joka tapauksessa johonki turhempaan ja tosiaan kiva saada aina kk paketti =)

      Poista
  4. Mulla oli samat tuotteet, tykkään noista kovasti! Tää on ehkä mun lempiboksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei oisko jälleen sit kaikilla ollut samat =)kiva että pidit

      Poista
  5. Äsken tuli paketti, kun palasin Oulusta! :D Mulla itseasiassa loppui tilaus ja tilasin heti 3 kuukautta lisää, vaikka rahaa pitäisi tällä hetkellä pihistellä... En voi olla tilaamatta, kun sitten voi harmittaa jälkeenpäin. :D

    Kiva paketti oli taas!
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla onhan tuo tosi kiva saada joka kuukausi.Mulla on tullut tammikuusta saakka.Ensin 3kk määräaikanen ja sit kestona.Puoliso tykkäs ku sisälsi hierontaöljyä sen selkää pitää aina hieroo ku särkee.

      Poista
  6. Mulla oli muuten sama, mutta Clarinsin putsarin tilalla oli Vichyn 50ml -kokoinen putsari. Osalla oli tuo Clarins ollut koossa 75ml..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu näinki muutamis blogeissa että putsarina oli vichy.Aika outoa jos osa saanu tuon clarins koossa 75ml koska itellä vaan 20ml.Se ei ehkä enää reilua.Joillakin oli ollut myös erin tuoksunen toi hierontaöljy =)

      Poista
  7. Moikka Eekku ja kiitos kivasta postauksesta! Mikä tuotteista oli lempparisi? Nelli/LivBox-tiimi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäsit ja kaikkea en ole viel ehtiny testata,mutta kyllä mä luulen et mun lemppari oli toi clarins kasvoputsari ja puoliso oli innoissaan tuosta hierontaöljystä kun selkävaivasta täytyy aina hieroo.

      Poista