perjantai 4. syyskuuta 2015

Syyskuun Livbox

Olisi taas aika postailla tämän kuukauden livbox sisältöä.Mulla oli aika suuret odotukset tän boksin suhteen,mutta täytyy sanoa että petyin sisältöön.Ehkä siksi kun tilannu jo pitkän aikaa ja löytyi jo moni tuote ennestään.



 Clarins pikakaunistaja varmasti tuotteena hyvä,mutta mikäli muistan oikein multa löytyy tämä kaapista sillä tullu aiemmin livboxissa
 Dermalogica kuorintajauhe tämäkin tuttu tuote,koska tullu aiemmin livboxissa ja mulla taitaa olla edellistä viel jäljellä
 Carmex huulivoide mitä sanois kuin mones tää oikein onkaan eli livboxissa näitä tullu ainakin
 Lumene kulmien muotoiluvaha jota tuskin tuun käyttään,mulla muutenki tosi tummat kulmakarvat
 Trind kynnenvahvistaja tosiaan varmasti hyvä ja toimiva,mutta omistan jo täysikokoisen jota aina välillä olen käytelly ehkä annan äitille tän testiin
Boksin ainoa mielenkiintoinen tuote oli tämä maria nila hiusnaamio,jonka aion kyllä testata.Kyseessä mulle tuntematon merkki.

Mitä te piditte sisällöstä?

Boxin sisältö oli tosiaan ihan ok,mutta liian moni tuote oli ennestään tuttu.Kyllähän noille ylimääräsille varmaan joku koti löytyy,jotka jää mulla käyttämättä




13 kommenttia:

  1. Noh, boxi oli ihan ok :) Mutta olisin toivonut hieman erilaista sisältöä!

    VastaaPoista
  2. Mä olisin voinut vaihtaa sen oman hiusöljyn paljon miellumin tuohon naamioon. Itselläki koko boxia kohtaa tuli sellanen njääh fiilis. Mutta ihan ok.

    VastaaPoista
  3. Vaikka moni tuote oli tuttu niin käytettyä tulee. Kulmageeli oli nyt loppu, Carmexista tykkään ja Trindiä käytän koko ajan :) sithän mulla oli se Glamglow, Derma ja hiusöljy :) ihan oli hyvä boxi, parhaita pitkään aikaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että sie olit tästä iloinen ja hyviä tuotteihan tää sisälsi odotin vaan ite jotain ennestään tuntemattomia testiin,mut seuraavaa taas odotellen =)

      Poista
    2. no tottakai sun charming pitää kehua boksia ku ite olit osallisena siinä xd

      Poista
  4. Hauska lukea näistä boxeista postauksia. Mun ei kannata tilata tätä, ku suurin osa tuotteista ei tulis käyttöön... :D Huulirasva tästä tulis ja toi Trindi, muuten ei. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät kuitenki lukea näistä ja mie tuskin osaisin olla ilmankaan boxia nii kauan se tullut =)

      Poista
  5. Aa sulla oli tuo kuorinta.
    Tämä oli kyllä hieman sellanen ok.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kuorinta tullu kerran aiemminki ja kiva kuulla sunkin mielipide

      Poista