sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Kynsilakkojen testauksia sekä ostoksia

Tuli testailtuu noita lakkoja kiekolle tässä kuvaa niistä ja jos jotain haluut tietää vastaan mielelläni
Lisäksi kävin sit nopeesti keskustassa ja mukaan tarttu taas lakka ja vähän muuta
 yves rocher pikkulakkoja  vihreä oli aika ällöttävän värinen =)
 tässä kuvaa yv lakoista jotka ylhäällä kiekossa
 aika kivoja sävyjä kaikki nää mode 4 u lakat joita testasin kiekkoon
 tässä siis mode 4 u lakoista viel kuvaa
 eveline  happy lakat siis 2 toi vihreä ja pinkki
 täs viel itse lakat
 aattelinpa laittaa  tarkempaa kuvaa noista mun laatoista jotka tuli koneen mukana ei oo viel testattu ku yhdestä laatasta 2 kuvaa ,mut koitan saada aikaseksi nää on mulle nii uus juttu viel
 ostoksia ilmanraikastin ja puolisolle suihkusaippua ja hiusgeeli ku oli alessa kaikki
ostoksia kone helsinki sininen lakka ja muutama kosteusemulsio näyte

4 kommenttia:

  1. Mistä ostit tuon koneen jonka mukana laatat tuli? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tilasin ulkomailta kuvaa siitä oli mun aiemassa postauksessa

      Poista
  2. mist sä sait ne mode4u lakat? katokku oon savonlinnast ja tääl niit on mut ei tarpeeks (siis vaa tokmannilla). eli mist ostit ne? kerro pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisss:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ostanu ne täältä helsingistä saiturinpörssistä ,mut jos et huomannu mulla on lakkakirppis ,jossa myyn ne kaikki pois osa jo mennyt ,mut monta viel jäljellä ja pari muutaki jotka ei kuvassa .arvonnassa myös yksi model 4 u lakka ,arvonta vaan lukijoille ,mut suosittelen littyyn sillä arvon 3 mahtavaa pakettia

      Poista