maanantai 26. marraskuuta 2012

Ostoksia

Tosiaan viikonloppuna oltiin puolison kanssa tallinassa & tässä nyt kuvia mun vähäisistä ostoksista .

 Karkkia & keksejä .Osa tallinasta ja sit loput laivalta .Jotain pientä myös tulevaan herkkuarvontaan ,eivät näy kuvassa .Saattaa tästäkin jotain sinne eksyy .
 Hello kitty kaupasta ostetut  korvikset  
 Kookos/banaani vartalovoide ja kynsilakanpoistoliinoja
 China glaze  lakkoja 3kpl pink voltage,towel boy toy ja nova
 New yorkerista parit alusvaatteet
ed hardy housut

Sitten postissa tulleet :

 Usahana pastilleja + tarroja  ja hello kitty purkkaa
Helmikuumeen tuire-sini laitto mulle muutaman korutarvikkeen testattavaksi ,laitan kuvia kun ehdin näistä jotain valmistaa .Kiitos tuire-sini

Mitä piditte mun ostoksista ???


8 kommenttia:

  1. Tosi kivoja ostoksia! Ja ootan ihan innolla herkkuarvontaa! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 ja sitä kannatteekin odottaa ,enköhän ens viikolla viimeistään saa käyntiin.

      Poista
  2. Aivan ihanat nuo korvikset ja muitakin kivoja ostoksia :) Mullakin on ollu noita usahana pastilleja ja ihan hyviä ovat =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos =) ja kiva kuulla että syötäviä

      Poista
  3. IHanan värisiä noi lakat, voisin ostaa itsellekin tuollaisia. Mulla on muutamia China Glazen lakkoja, jotka voitin vuoden alussa yhdestä arvonnasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne oli hienoja & omistan itekki muutaman china glaze lakan ,varmasti ostan myöhemmin lisää .setti sattu oleen alessa nii lähti mukaan .

      Poista
  4. Kivoja ostoksia ! Oi, New Yorker ! Onneks meidän Tallinnan reissu lähenee hitaasti mutta varmsti.. Toivottavasti löydän tuon putiikin sieltä, saan taas uusia vaatteita kun Suomesta ei tahdo löytyä mieluisia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos =) siellä on kyl kiva käydä vaik toi olikin vasta mun toinen reissu ,koska olen aina luullu ettei mun vatsa kestä laivaa .Nuorena olin 2 kertaa ja molemmat kerrat ihan kauheeta pahoinvointia.onneksi nyt tietää et pystyy meneen .New yorker löytyy ainaki kiristiine kauppakeskuksesta sekä rocca al mare kauppakeskuksesta =).Tästä on viel nii helppo ja lyhyt mennä laivalla tuonne .meettekö yöksi hotelliin ??



      Poista