sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Ostoksia

Mulla oli tarkotus käydä viikonloppuna kirpparilla,mut niin se  jäi .Harmittaa kun valtteria ei ole enää & jäähallissa niin paljon harvemmin.Sinne pitäs mennä heti aamusta.Päädyin tänään sit itikseen shoppaileen.Löyty kyllä kaikkee kivaa ,mut en paljasta kaikkee .Osa päätyy varmaa tuleviin swappeihin & ehkä arvontaanki.Huvikseni laskin paljon mun ostot ois tehnyt ilman alennuksia ja summa melkein 90e .Nyt kuitenki mun ostos oli alta 40e .Aika iso säästö .Tänään leikkasin myös puolison hiukset ,kun halus .Siinäkin säästettiin  =).Ruuaksi tein puolisolle tulisia kanasiipipaloja ,kun itelle hernekeittoa.Se ei tykkää hernarista.

Sitten kuviin!

 Kynsilakka Maybelline 673 & Kynsilakanpoistoaine maybelline
 Hiusverkko
 Korvakoruja 2 paria
 Ylläripussi sis : rikkinäisiä koruja ,joista tuunaan jotain
 Puhdistussienisetti
 Musta Tuubihuivi
Leopardi Tuubihuivi

Mun ensimmäiset tuubihuivit =)

Mitäs tykkäsitte ?



14 kommenttia:

  1. Tykkäsin! Varsinkin ihania nuo tuubihuivit. :) Tai varsinkin tuo leopardihuivi. :D Voi, pitäis itsekin käydä kirppareita kiertää - kunhan saa ensin oman vaatekaapin käytyä läpi.
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos =) Ne oli ihania & leopardihuivi on varmasti sun mieleen ,ei oo epäilystäkään =).Nii kirppareilta kyl tekee parhaat löydöt ,ainaki mie .Ei mulla mahdu nyt ees mihinkään ,mut aina haluu vaan jotain .Ehkä sit joskus rikastun ja saan ison kämpän .

      Poista
  2. No nyt löyty tuubihuiveja sullekin :) Ihania.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos =) nii löytyi ,oon kyl aiemmin katellu .Nyt hankin ku halpoja .Ei raski 20-30e maksaa huivista

      Poista
  3. Upeita huiveja ! Tuo musta näyttää niin pehmoiselta ja lämpimältä :)

    VastaaPoista
  4. kivoja ostoksia! :)
    Haaste sinulle: http://alcoolise.blogspot.fi/2013/01/11-haaste.html

    VastaaPoista
  5. Ihania otoksia kaikki! Noi tuubihuivit on niiiiin nättejä!::))

    VastaaPoista
  6. Mä oon meinannu ostaa tollasen hiusverkon, mut onko niitä erikseen tummille ja vaaleille hiuksille? Vai onko se läpinäkyvä? Kun ne mitä mä kaytoin näytti tosi tummilta. Varmaan tyhmä kysymys x)
    xo,L
    http://rockteraptor.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole tyhmä kysymys =) .Tuo mun ostama on niinku tummille hiuksille ja ainaki valikoimaissa stokkalla oli myös vaaleille hiuksille .Kirkasta en tiedä onko .Ostin kokeeksi ku poistossa 0,70e vaik siinä kyl luki et -50% eli 0,90 mut aina parempi jos halvemmalla saa .Jos sulla on mahdollista käydä stokkalla nii käy ihmeessä ,mut voin toki noutaa sun puolesta jos omasta kaupungista ei löydy stokkaa .(maksat sit vaan mulle postit ja tuotteen)

      Poista
  7. Ihania ostoksia. Varsinki noi huivit :))

    VastaaPoista
  8. mull on toi kynsilakan poistoaine

    VastaaPoista