keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Posti kulkee ja muuta

 Pieniä suljettavia pusseja   ebaystä .(koruille ,kynsikoristeille ym )
Hauska käsilaukku kaulakoru ebaystä

Äidin lähettämä maustepussi ,en voi elää ilman tätä maustetta =) (eikä saa enää ku ruotsista)

Puoliso toi tuliaisena ed hardy pipon  <3 <3

Mellalta  tullut ihana paketti ,jossa kynsitarroja,fimoja,glitteriä,strasseja ,kissa,puutikku ja 6 loreal lakkaa jotka mella lahjoitti minulle testiin .Suuri kiitos viel kerran =) olen laittanu mellalle näistä kiitosta koruina .
Toivottavasti tykkäsit niistä koruista

Pilalle menneet kynnet  ,joissa testasin noista loreal lakoista sävyä 106 versailles gold
Lakka oli kaunis sävyinen ,ihan kohtalaisen hyvin kuivuva ja uutena mulle siinä oli leveä sivellin .Oli outoo ku tottunu normaaleihin .Peittävyys hyvä 2 kerroksella lakkaa.

Eikä pilalle meno johtunu lakasta =)




Toivottavasti saatte kuvista jotain selvää !







10 kommenttia:

  1. Kivan paketin sait mellalta!:)
    Ja kivat kynnet, ei mun mielestä oo menny pilalle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu se oli ihana paketti =) ja kiitos jos tykkäät =)kyl näillä huomiseen pärjää jotenki

      Poista
  2. :) Voi kiva kun tykkäsit myös yllätyksistä, vaikka puhuttiinkin pelkistä lakoista silloin! <3 Odotan myös innolla sinunkin kirjettä täällä. :D

    Minäpä olin ostanut Ebaysta Nikon kamerakaulakorun. Hehe, sopii mulle nimittäin. Pitää sitäkin kuvailla seuraavassa ostospostauksessa myöhemmin. :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos viel kerran =) nii puhuttiin mut sitä ennen puhuit myös muusta ylläripaketista ku mieki laitoin sen huivin ym ja nii koruthan postitin jo sulle ja sait ne korvikset siis rusetti,tutti ym .laitan jossain vaihees kyl sen xoxo korun tuleen ja ehkä jotain muutakin kivaa ,tänne saa kans laitella kivoja juttuja =)
      esittele toki korusi

      Poista
    2. Aa niinpäs olikin! Muistikatkos :D Kyllä mä varmaan sitä pakettia tehdessä sitten mietin, että pitäähän laittaa samaan syssyyn ylläreitä, kun ei aiemmin ollu sitä mahdollisuutta. :) Noniin, ollaan jatkossakin myös kirjeitse yhteyksissä. Haha. <3

      Poista
    3. heh ei kaikkee voi muistaa =) ollaan joo yhteyksissä

      Poista
  3. Onpas söpö toi käsilaukkukaukakoru.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö olekki =) oli pakko kotiuttaa ja en muista hintaa mut tais olla alle 1e

      Poista
  4. Ihana tuo Ed Hardy -pipo! Mulla on Ed Hardyn korkkarit, mutta niissä on kivat 11cm korkoa niin en oikein pysty (vielä) kävellä niillä :D Mä haluun kyllä lisää Ed Hardyn asusteita, ne on ihan mun tyylisiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on =) kaikki ed hardy tuotteet nii ihania ,oispa vaan sitä rahaa ostaa kaikki .kantsii selailla aiempia postauksia siel näkyy muitaki ed hardy tuotteita .varmasti ihanat korkkarit ite en oikein osaa käyttää ,haluaisin talvikengät ed hardy ja takin jne onhan noita toivomuksia .eihän noi aitoja oo mut kelpaa mulle .jotku saattaa olla aitoja en tiiä

      Poista