tiistai 27. lokakuuta 2015

Erittäin Hieno Suomalainen Tuotetestaus

Kuinka moni muistaa erittäin hieno suomalainen hiushoitosarjan.Minulle tuotemerkki tuttu jo lapsuudesta ja aina kutsuttu mökkishampooksi koska pakkauksissahan tuo pieni punainen mökki.Nyt sarjalle kehitetty uusi plussarja joka tarkoitettu käsitellyille ja värjätyille hiuksille.Sain blogini kautta nämä kolme tuotetta testiin elikkäs shampoo,hoitoaine sekä tehohoito

Tuotteet sisältää vehnäalkioöljyä sekä omenaa ja ovat entistä hoitavampia.Tuotteet eivät myöskään sisällä silikoonia ja ovat täysin suomalaisia.











Minulle jäi näistä kaikista erittäin positiivinen kokemus.Tykkäsin raikkaasta tuoksusta.Shampoo pesi hiukset hyvin ja hoitoaine sekä tehohoito jättivät hiukset pehmeiksi ja helposti kammattavaksi.Hiusväri mulla ehtinyt jo kulumaan,mutta uskon että tämän avulla pysyy väri pitempään parempana.Todellakin käytän tuotteet loppuun ja voi olla että päädyn ostamaanki jossain vaiheessa.Nämä tuotteethan ovat aika edullisia kaupoissa.Löytyy ihan päivittäistavarakaupoista.


Onko tuotemerkki tuttu?
Herättikö kiinnostusta?


*Tuotteet saatu blogin kautta testiin ja iso kiitos vielä cederrothille tuotteista

Lisätietoa tuotteista löytyy myös sivulta http://erittainhienosuomalainen.fi/



22 kommenttia:

  1. Mulla on tuo shampoo ja olen tykännyt. Pesee hyvin ja on hellävarainen :) EHS tuotteet ovat hyviä koska silikonittomia ja sopivat koko perheelle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että myöskin tykkäät ja tosiaan sopii koko perheelle

      Poista
  2. Joskus tulee ostettua tätä merkkiä. Tää uutuus vaikuttaa kyllä hyvältä...

    VastaaPoista
  3. Tykkään noista ja on halvat hinnatkin :) Se mustikka on oma lemppari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Edullisia ovat ja oon myös testannu mustikkaversion josta tykkäsin

      Poista
  4. Tykkään noiden koostumuksesta ja tuoksusta, plussaa myös kotimaisuudesta!

    VastaaPoista
  5. Itse tykkään kovasti kyseisestä merkistä! Etenkin tervashampoo on itselleni mieluinen. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että myös tykkäät ja sitä tervaversiota meilläkin oli aina kotona kun olin pieni

      Poista
  6. Vaikuttaa hyvältä.. Pitää melkein ostaa testiin, kunhan edelliset mömmöt loppuvat :)

    VastaaPoista
  7. Mä käytän tän merkin sitä mustikka sarjaa <3 ja oon tykänny

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin sielläkin siis tuttu merkki ja se mustikka on kans hyvä :D

      Poista
  8. Mie en ole koskaan näitä käyttänyt, hyllyttänyt vain :D Sitä mustikkaa ja tervaa olen tuoksutellut, mutta koskaan ei ole tullut ostettua.

    VastaaPoista
  9. Merkki on tuttu, mutta en ole aikoihin ostanut kyseisen merkin tuotteita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin mut kokemusta kuitenki kyseiseltä merkiltä

      Poista
  10. Muistan lapsuudesta tuon sinisen purkin erittäin hienoa shampoota. :) Mun hiukset pestiin kyllä Linna shampoolla-ei kyyneleitä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä sinistä meilläkin oli ja tervashampoota

      Poista
  11. Tuotemerkki on tuttu. Isällä on AINA ollut tuo tervashampoo ja ite hankkin tässä joku aikaa sitten mustikka shampoo ja hoitoaine jotka on nyt käytössä-TYKKÄÄN! Voisin ostaa myös tota plus sarjaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ja kannattee kokeilla tätä uuttakin sarjaa :D

      Poista