torstai 31. tammikuuta 2013

Postissa Saapuneet

 Ebaystä eri värisiä pallokorviksia
 Ebaystä sormussetti ,josta tosiaan yksi oli hajonnu .Myyjä hyvitti rahat takaisin
Ebaystä tilaamani pääkallo sormus saapui myös rikkinäisenä .Tosi harmi ,kun tätä juuri odotin =(
Myyjä pyysi kuvan ja tarkistaa ,että enköhän saa uuden tai rahat takasin.

Katsotaan jaksaisinko tänään lakata kynnet  =)


16 kommenttia:

  1. Oliko noi ihanat pallokorvikset kalliita kuluineen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koko setti maksoi n 0,75e eikä toimituskuluja =)

      Poista
    2. oho :O No ei oo hinnalla pilattu :D

      Poista
    3. Mistä tilasit? Siis maata tarkotin tolla :D

      Poista
    4. Joo halpojahan ne on =) kiinasta tietty

      Poista
  2. Olet kyllä aika itsekäs! Etkä muka voisi korjata itse nuita sormuksia?? Myyjä joutuu maksamaan sulle takasin vaikka voisit vain liimata nuo kuntoon -.- Joskus ihmisten pitäis ajatella muitakin kuin vain itseään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole ja toki voin yrittää korjata mut en mee takuuseen että ne enää pysyy kun murtunut irti.Myyjät pyytää muutenki olemaan aina yhteydessä jos jotain vialla tilauksessa.Enkä mie pakota niitä maksaan mulle takas rahoja ,toivoin nytkin ehjää rikkinäisen tilalle ,mut myyjä halus palauttaa rahat .Mie aattelen kuule muita enemmän ku uskotkaan

      Poista
    2. Hei! Eipä ollut kivasti sanottu, anonyymi. Onko myyjällä oikeus lähettää rikkinäisiä tuotteita muutenkaan asiakkaalle? Oli sitten kyse uudesta televisiosta ja edullisesta sormuksesta, niin kyllä niiden pitäisi olla kunnossa ja ehjiä kun ne ostaa kotiinsa. En näe siinä mitään itsekästä, että juttelee myyjän kanssa mahdollisesti uudesta tuotteesta tai rahojen palautuksesta. Kop kop nyt!

      Poista
    3. Ihmiset valittaa pienimmistäkin asioista ja kyllähän jokaisella on oikeus saada rahat takaisin, jos tuote on viallinen tai mahdollisesti uusi tuote tilalle. Ebaysta tilatessa on myyjille erittäin tärkeää saada positiivista palautetta, sillä se tuo asiakkaita heille.

      Jos tuote menee rikki kuljetuksen aikana, on se myyjän vastuulla ja siksi kannattaa aina ottaa kuva tuotteista, jos menee rikki.
      Ebayssa ainakin on myyjät todella ystävällisiä :)

      Poista
    4. No johan oli kommentti anolta. Huh huh.

      Ihminen tilaa tai ostaa tavaraa mistä tahansa, niin asiakkaalla on oikeus ehjään tuotteeseen. TOTTAKAI myyjälle ilmoitetaan asiasta jo senkin takia, että myyjä tietää korjata esim. pakkaamistapaansa. Ja eBayssa rahojen palautus on ihan luonnollinen tapa hoitaa asia.

      Toisekseen täällä kukaan kenenkään itsekkyydestä oo sanomaan mitään.
      Oon huomannut, että eekku vinkkailee ihmisille (näin tehnyt myös minulle) asioita, ja ottaa hyvinkin paljon huomioon ihmisiä ja todellakin ajattelee meitä hänelle tuntemattomia ihmisiä.

      Johan oli taas tökerö anonyymi. Hävytöntä.
      Lila on nyt hyvin hyvin vihainen tommoselle ja ois tehny mieli sanoa hyvin paljon rumemminkin tässä kohtaa.

      Älä välitä eekku, ihmiset on ... hmmm... ajattelemattomia ja tietämättömiä.

      Poista
    5. Nimenomaan näitä valittajia riittää.Kuka saa päänsärkyä ym mun blogista.Ei voi mitään =)

      Poista
    6. Kiitos mimosa ja mella viesteistä jostain syystä en voi nyt kommata ku tänne loppuun.

      Poista
  3. Voi ei. Mulla on myös nyt tullut 2 rikkinäistä kaulakorua. Ei kiva. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii ei se ole koskaan kiva jos odottaa ja rikkinäisen

      Poista
  4. Ihania juttuja :) Harmi että oli rikki :(

    VastaaPoista